Usługi kurierskie firmy InPost już od dłuższego czasu cieszą się niezwykłą popularnością. W związku z tym, firma stawia na stały rozwój usług oraz wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów. Marka InPost dnia 7 października 2022 roku wprowadziła zmiany w zakresie etykiet.
Jakie zmiany zostały wprowadzone na etykietach?
Zmiany dotyczą przesyłek nadawanych do Paczkomatów oraz przesyłek nadawanych poprzez Manager Paczek z dostawą kuriera, także tych z API. Celem wprowadzanych zmian jest anonimizacja danych odbiorców, co jest odpowiedzią na oczekiwania wielu klientów.
Zmiany, które zostały wprowadzone to:
- ograniczenie danych nadawcy i odbiorcy, w tym numeru telefonu do czterech ostatnich cyfr (w przypadku etykiet do automatów Paczkomat®)
- usunięcie takich informacji jak: data wydruku etykiety, informacja o ubezpieczeniu, kontakt do BOK, mikrorejon kurierski, automat Paczkomat® w pobliżu. Kod referencyjny został przeniesiony do sekcji „uwagi nadawcy”
- dodanie kodu datamatrix, który zawiera informacje o numerze paczki oraz dodanie prefiks kraju dostarczenia
- zwiększenie obszaru na uwagi od nadawcy
- zmianie ulega również layout oraz układ etykiet generowanych na formacie A4
Jak wyglądają nowe etykiety InPost?
Poniżej przedstawiamy zmiany wizualne, które zostały wprowadzone na etykietach InPost.
Źródło: Komunikat InPost
duzo lepsze. znając imię nazwisko, tel. ktoś może podszywać się pode mnie na fejsie i wyłudzać kasę od znajomych
bardzo dobrze, czas skonczyc z wyludzaniem danych. Takie allegro tez nie powinno przesylac danych kupującego do sprzedającego jesli wybrano paczkomat, bo wystarczy mu numer telefonu i ewentualnie mail. nawet imienia i nazwiska nie musi znac.