Biznes Zakupy

Zmiany w etykietach InPost

Usługi kurierskie firmy InPost już od dłuższego czasu cieszą się niezwykłą popularnością. W związku z tym, firma stawia na stały rozwój usług oraz wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów. Marka InPost dnia 7 października 2022 roku wprowadziła zmiany w zakresie etykiet.

Jakie zmiany zostały wprowadzone na etykietach?

Zmiany dotyczą przesyłek nadawanych do Paczkomatów oraz przesyłek nadawanych poprzez Manager Paczek z dostawą kuriera, także tych z API. Celem wprowadzanych zmian jest anonimizacja danych odbiorców, co jest odpowiedzią na oczekiwania wielu klientów.

Zmiany, które zostały wprowadzone to:

  • ograniczenie danych nadawcy i odbiorcy, w tym numeru telefonu do czterech ostatnich cyfr (w przypadku etykiet do automatów Paczkomat®)
  • usunięcie takich informacji jak: data wydruku etykiety, informacja o ubezpieczeniu, kontakt do BOK, mikrorejon kurierski, automat Paczkomat® w pobliżu. Kod referencyjny został przeniesiony do sekcji „uwagi nadawcy”
  • dodanie kodu datamatrix, który zawiera informacje o numerze paczki oraz dodanie prefiks kraju dostarczenia
  • zwiększenie obszaru na uwagi od nadawcy
  • zmianie ulega również layout oraz układ etykiet generowanych na formacie A4

Jak wyglądają nowe etykiety InPost?

Poniżej przedstawiamy zmiany wizualne, które zostały wprowadzone na etykietach InPost.

Dotychczasowa etykieta (Obraz – InPost)
Nowa etykieta (Obraz – InPost)

Źródło: Komunikat InPost

Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
bartino
bartino
7 miesięcy temu

duzo lepsze. znając imię nazwisko, tel. ktoś może podszywać się pode mnie na fejsie i wyłudzać kasę od znajomych

iz
iz
7 miesięcy temu

bardzo dobrze, czas skonczyc z wyludzaniem danych. Takie allegro tez nie powinno przesylac danych kupującego do sprzedającego jesli wybrano paczkomat, bo wystarczy mu numer telefonu i ewentualnie mail. nawet imienia i nazwiska nie musi znac.